Fantastisk
Vår prioritet är att designa fantastiska underkläder, nattkläder, baddräkt och klänningar. Dessutom är en smidig shoppingupplevelse vad vi bryr oss om, vi vill uppgradera din garderob och låta dig visa upp din kurva. Oavsett vilken form eller stil du har, kommer du definitivt att hitta dina egna produkter här på Vogeni.
Optimal
Vi betonar komforten hos våra produkter. Vi insisterar på att använda material av hög kvalitet, tillsammans med en minimalistisk och innovativ design, och strikt kvalitetskontroll på förstklassiga produktionslinjer. Resultaten är pålitliga och glamorösa underkläder som tål tidens tand. Förutom produkter strävar vi efter att optimera hela shoppingprocessen med den bästa köpupplevelsen och ett utmärkt logistiskt nätverk för att leverera dina produkter så kort som möjligt.
VÅRA MISSIONER
Vogeni är ett globalt modemärke för damkläder, inklusive men inte begränsat till sexiga underkläder, pyjamas, dräkter, badkläder och långa kjolar. Vi har digitaliserat verksamheten för att utveckla detaljhandeln i europeiska länder. Damkläder är ett konkurrenskraftigt område globalt, och det är därför vi implementerar en marknadsföringsstrategi för lokalisering (som franska och svenska språktjänster) för att skapa en diversifierad, inkluderande och kundvänlig onlinegemenskap.
VÅR DESIGN
Kunderna är källan till vår modeinspiration och design, såsom intrikata spetsar, utsökta broderier och noggrant utvalda bekväma tyger. Vi vill att våra produkter ska vara bekväma att bära. Oavsett vad du behöver, från charmiga pyjamasvävar till mjuka loungewear, vardagskjolar eller sexiga underkläder, kan vi möta dina behov! Vi är övertygade om att produkter kan tala för sig själva, den diversifierade designen kan bryta alla typer av gränser som ras, hudfärg, ålder och kroppsform. Med utgångspunkt från Vogeni kommer du att hitta din egen skönhet och öka självförtroendet.
VÅRA VÄRDERINGAR
En hälsosam kroppsuppfattning är vad vi förespråkar och stereotyper av kroppstyp uppmuntras inte på Vogeni. Som svar på detta förslag byggde vi samarbete med mer än 200 modeller av olika kroppstyper för att visa att våra kläder har bredare acceptans och publik. Dessutom har vi inte och kommer inte att efterbehandla bilderna av produktinformation för att säkerställa äktheten hos våra produkter.